Monografijoje „Mokytojų galia: klestėti, ne tik išgyventi“ siekiama teoriškai ir empiriškai pagrįsti, kaip nepalankaus socialinio ekonominio konteksto sąlygomis veikiančioje mokykloje organizaciniai veiksniai, vadovo lyderystės ypatumai ir mokytojo vidiniai ištekliai gali veikti mokytojo pasitenkinimą darbu, įsipareigojimą organizacijai ir organizacinių pokyčių įveikimą.
- Paspauskite, jei norite pasidalinti per Facebook (Opens in new window) Facebook
- Click to share on X (Opens in new window) X
- Click to print (Opens in new window) Print
- More
- Paspauskite, jei norite pasidalinti per LinkedIn (Opens in new window) LinkedIn
- Paspauskite, jei norite pasidalinti per Reddit (Opens in new window) Reddit
- Paspauskite, jei norite pasidalinti per Tumblr (Opens in new window) Tumblr
- Paspauskite, jei norite pasidalinti per Telegram (Opens in new window) Telegram
- Paspauskite, jei norite pasidalinti per WhatsApp (Opens in new window) WhatsApp
- Paspauskite, jei norite pasidalinti per Pinterest (Opens in new window) Pinterest
- Paspauskite, jei norite pasidalinti per Pocket (Opens in new window) Pocket