Atėjusi į savo įkurtos žaislų kompanijos posėdžių kambarį ir pasiūliusi sukurti lėlę, nepanašią į kitas, Ruta žino, ko imasi. Tik pasauliui gali prireikti laiko susivokti.
1956 m. mergaitėms parduodamos tik tokios lėlės, kurios leidžia apsimesti mamomis. Rutos vizija – sukurti lėlę, atrodančią kaip suaugusi moteris, ir aprengti ją pavydėtinu garderobu, įkvėps svajoti, kad jos gali tapti bet kuo.
Kai Ruta suburia kūrybingų maištininkų komandą – vyriausiąjį inžinierių Džeką Rajaną, po genialiu protu slepiantį tamsiausias paslaptis, ir dizaineres Šarlotę Džonson bei Stivę Klein, kurių viltys ir svajonės priklauso nuo Barbės mados sėkmės, – ji žino, kad jie įnirtingai lenktyniauja su laiku, siekdami įgyvendinti šią pašėlusią idėją.
Per ateinančius dešimtmečius – per aukštumas ir žlugdančius asmeninius nuopuolius, viešus skandalus ir slaptas įtampas – visi jie turės nuspręsti, kaip tvirtai laikytis savojo kūrinio. Nes Barbė – daugiau nei tik lėlė, ji – epochos simbolis.


