Šiuose tekstuose sužinosite:
- Apie biblioteką.
- Kaip tapti skaitytoju?
- Kaip knygas iš bibliotekos pasiskolinti į namus?
- Kaip sugrąžinti knygas į biblioteką?
- Kaip sužinoti apie renginius?
- Kaip užsirašyti į ekskursijas?
Tekstus tikrino sutrikusio intelekto žmonių globos bendrijos „Vilniaus Viltis“ lankytojai.

Respublikos gatvėje Nr. 14 yra pastatas.
Ant šio pastato sienos yra užrašas PANEVĖŽIO APSKRITIES GABRIELĖS PETKEVIČAITĖS-BITĖS VIEŠOJI BIBLIOTEKA.
Biblioteka yra vieta, kurioje yra daug knygų.
Knygas galima skaityti bibliotekoje arba pasiskolinti į namus.
Knygas reikia sugrąžinti į biblioteką,
kai jas perskaitote.

Bibliotekoje galima:
- skaityti,
- mokytis,
- susirasti draugų.
Bibliotekoje vyksta įvairūs renginiai ir ekskursijos.
Bibliotekoje skaito suaugusieji ir vaikai.
Biblioteka yra pirmame, antrame ir trečiame aukštuose.

Bibliotekoje yra nemokamas internetas.

Bibliotekos pirmame aukšte galima pasinaudoti kompiuteriu ir spausdintuvu.
Bibliotekoje dirba daug darbuotojų.
Darbuotojai atsakys į visus klausimus.

Vaikų biblioteka yra Aukštaičių gatvėje pastate Nr. 4.
Ant šio pastato yra užrašas VAIKŲ IR JAUNIMO KULTŪRINĖS EDUKACIJOS SKYRIUS.

Biblioteka dirba nuo pirmadienio iki penktadienio 9–19 valandomis.
Šeštadienį biblioteka dirba 9–16 valandomis.
Biblioteka prieš šventes dirba viena valanda trumpiau.
Jeigu nori daugiau sužinoti apie biblioteką,
skambink telefonu (0 45) 50 16 50.
Arba rašyk elektroniniu paštu: klausk@pavb.lt

Tapti bibliotekos skaitytoju labai paprasta.
Atsinešk asmens dokumentą.
Asmens dokumentas yra:
- pasas,
- asmens tapatybės kortelė.

Atidaręs duris iš Respublikos gatvės,
pateksi į didelę patalpą – Registraciją.
Registracija vadinamas skaitytojų užrašymas į biblioteką.
Čia dirbančiam bibliotekininkui pateik savo asmens dokumentą.

Bibliotekininkas užregistruos ir išduos nemokamą skaitytojo pažymėjimą.
Turi perskaityti taisykles, kaip naudotis biblioteka.
Taisyklės yra susitarimas, kaip elgtis bibliotekoje.

Ateik į biblioteką.
Išsirink reikalingas knygas.
Bibliotekininkas padės, jei prireiks pagalbos.
Žinok:
- Vienu metu į namus galima pasiimti kelias knygas.
- Knygas galima skaityti vieną mėnesį.
- Knygas po mėnesio reikia grąžinti į biblioteką.

Pasiskolintas knygas reikia sugrąžinti į biblioteką.
Perskaitytas knygas atnešk į biblioteką.
Knygas atiduok bibliotekininkui.
Jis yra bibliotekos pirmame aukšte.
Bibliotekininkai dirba antrame ir trečiame aukštuose.

Bibliotekoje vyksta daug įdomių renginių.
Bibliotekoje rašytojai pristato savo knygas.
Koncertuoja dainininkai ir muzikantai.

Yra daug įvairių parodų.
Paroda yra rinkinys knygų ar paveikslų žmonėms parodyti.

Gėlininkai rodo gėlių kolekcijas.

Visi bibliotekos renginiai yra nemokami.
Kaip sužinoti, kada jie vyksta?
Bibliotekos interneto puslapyje www.pavb.lt yra renginių kalendorius.
Jis yra čia: https://www.pavb.lt/paslaugos/parodos-ir-renginiai/renginiu-kalendorius/

Bibliotekoje yra daug įdomių vietų.
Bibliotekos istorija ir architektūra yra labai įdomi.
Apie tai sužinosi ekskursijose.
Ekskursija yra kelionė po biblioteką.

Ekskursijų metu lydės gidas.
Gidas yra žmogus, kuris papasakos apie biblioteką.
Jeigu nori užsirašyti į ekskursiją, skambink telefonu (0 45) 50 20 39
Arba rašyk elektroniniu paštu ekskursijos@pavb.lt

Klaustis pasakojimo apie biblioteką ir keliauti po biblioteką gali vienas.
Tam reikia ausinių ir planšetinio kompiuterio. Juos gali pasiskolinti Registracijoje pirmame aukšte.
Pasakojimas apie biblioteką yra ČIA

