Jaunųjų kūryba. Birželis – pasvaliečiams

Vaizdas be pavadinimo

Birželį į NEVĖŽIO tribūną kopia Pasvalio Petro Vileišio gimnazijos jaunieji kūrėjai, vedami mokytojos Reginos Grubinskienės. Projekto „Jaunųjų kūrėjų tribūna NEVĖŽIS“ iniciatoriai pastebi: sunku paaiškinti, kuo konkrečiai skiriasi jaunųjų – Panevėžio ir Pasvalio – kūrėjų darbai. Viena jaučiama, kad stilistika (o gal tik stiliaus prieskoniai) kitokia. Net ir tematika.

Mergina šypsosi ir sėdi ant suoliuko parko fone

Klaudija Audickaitė (12 kl.)

„Žaviuosi gamta, kitų gabumais bei nuoširdžiais žmonėmis. Patinka svajoti. Patinka padėti kitiems, jeigu reikia pagalbos. Laisvalaikiu skaitau knygas, moku groti kanklėmis, o nuo pat mažens svarbiausias hobis yra rašyti. Esu abiturientė. Dvejus metus dirbau gimnazijos laikraščio redaktore, rašiau straipsnius šiam laikraščiui, taip pat bendradarbiauju su rajono laikraščiu „Darbas“. Esu Pasvalio literatų klubo „Užuovėja“ narė. O mano meninė kūryba – ir eilėraščiai, ir proza.“

Tyloje jaučiu Tave

Man patinka tyla –
Joje daug jaučiu.
Tu žiūri į mane –
Širdis šoka valso ritmu.
Man patinka matyti
Spindesį Tavo akių –
Jose įžvelgiu meilę.
Ir taip jos švyti,
Kad suvokti sunku,
Ar realybėj esu...
Patinki man Tu,
Kai savo plaukais
Apgaubi ir šildai,
O savo kalba didinga
Glostai mano jauną širdį.
Taip giliai jaučiu:
Tik Tavo dėka
Esu aš laisva,
Tik su Tavimi gyva
Ir tikra esu...
Nes Tu lyg mama –
Mano tėvynė Lietuva.

*
Paversiu sapną
Į gyvenimą.
Kris žvaigždės
Iš dangaus.
Nebus lietaus
Ir ašarų karčių.
Nebus tamsios,
Liūdnos nakties.
Išliks diena,
Vis nesibaigianti,
Džiugi.
Paversiu sapną
Į gyvenimą.
Svajonės išsipildys
Ir troškimai.
Ir kaip bus lengva,
Šilta, gera..
Gyventi pasakoj
Su amžinu džiaugsmu, 
Kuris neturi pabaigos.

*
Vandenynas
Kupinas paslapties.
Man plauna kojas
Jo beribės bangos.
Sūrus vanduo.
Ir jo tiek daug.
Ir jis nupraus 
Man kūną, veidą.
Tada gal aš kartu
Pavirsiu paslaptim?
Ir niekas nežinos,
Kur aš.
Ir nesuras.
Ir negirdės.
Bet būsiu.    

*
Papuošk man kaklą
Vėriniais iš kriauklių –
Surink visas,
Kurias atneš 
Didinga jūra ant krantų.
Ir sušukuok,  
Supinki plaukus –
Man vėjas juos 
Stipriai suvėlė
Ir sklaidė kaip erškėtį,
Augantį ant kopų.
O aš pabėgau –
Bijojau ir drebėjau.
Dabar pagauk mane,
Papuošk –
Ir aš spindėsiu, 
Ir kvepėsiu vėju
Tau...

*
Parašysiu laišką
Iš nakties
Ir iš gelmių
Savos širdies.
Nes noriu
Išlieti tamsą
Ir palikti 
Tik žvaigždes,
Kurios spindėtų
Ir užstotų
Tai, kas juoda.

*
Jeigu sako,
Kad širdis
Nuolat plaka,
Tai kodėl gi
Meilė sustoja?

*
Išeiti į lauką,
Pajausti, kaip lyja lietus.
Suprasti, ką sako,
Įkvėpti.
Ir stengtis pagauti
Nors vieną lašelį –
Gerumo...
Tai man padeda
Jaustis savimi.

*
Ir taip paslaptinga,
Kai naktį išeinu
Ir šaukiu tyloje
Tavo vardą,
Ir negirdžiu tavęs,
Tik šlamantį vėją,
Kuris vienintelis 
Supranta.

*
Kirmėlės 
naikina obuolius,
jie miršta.
nebeatgis.

Keista – 
taip pat yra 
su širdimis.

*
Stoviu ant kranto
Matau jūrą
Smėlis bėga pro pirštus
Gaudau bangas
Merkiu kojas į jas
Moju žuvėdrai 
Kuri skrenda tolyn
Gal pagausiu kada
Gal rasiu ir tave
Nes širdis pametė

*
Dažnai aš pamirštu
Pažvelgti į save.
Širdy tiek klausimų
Ir tiek klaidų sudėta.
Todėl bijau
Ir nemiga kankina.
Drebu kaip drebulė
Nakty.
Juk aš visai kaip ji –
Tokia trapi,
Bet vis laikaus ant žemės.
Ir man baisu
Pažvelgti į save,
Į tokią mažą,
Pilną klausimų
Gyvybę...
Aš nežinau, kodėl,
Bet klaidos kaupiasi
Many.
O širdį skauda, trypia,
Vėjai pučia, siaučia.
Aš vieniša nakty
Ir jau nesuprantu,
Kaip reikia išsilaisvint 
Iš klaidų, iš dabarties
Ir realybės pančių.
Iš nežinios.
Gyvenimo.
Vaikinas lengvai šypsosi mokyklos lentos fone

ERIKAS ATSTUPĖNAS (9 kl.)

„Erikas pradėjo rašyti atėjęs mokytis į Pasvalio Petro Vileišio gimnaziją. Pastebėjau jo gebėjimą kurti metaforas, savitai samprotauti – paskatinau rašyti esė arba eilėraščius. Taip atradau puikų kūrėją! Dabar Erikas rašo ilgokus eilėraščius, dažnai be skyrybos ženklų, turi savitą stilių, primenantį istorijos pasakojimą. Jo kūriniuose yra liūdesio, ilgesio, meilės temų, mėgstama kalbėtis su kitu. Gabus ir įdomus jaunas poetas jau įvertintas ne viename konkurse, o didžiausias pasiekimas – I vieta Lietuvos mokinių kūrybinių darbų konkurse „Kas man yra lietuvių kalba“, skirtame valstybinės lietuvių kalbos 100-mečiui“,  –  rašo mokytoja Regina Grubinskienė.

Tikiuosi, neišmoks

Pažįstu žmogų, kurio vardo dar nežinau,
Iš pradžių maniau, jis pasiklydo,
Ir jei taip yra, džiaugiuosi,
Kad jis nerado, kur turi būti.
Mokau jį kalbėti lietuviškai,
Jis moko mane juoktis,
Ypač, kai nesiseka ką nors tarti
Ar kai deda kirtį ne ant to skiemens.
Bet pagaliau jis supranta,
Kad lietuviškas kirtis laisvesnis nei vėjas
Ir kuria daugiau nei Dievas,
Kai vienas žodis tampa dviem.
Jis žaidžia reikšmėmis
Lyg paukštis, ištrūkęs iš narvo,
Kol mane juokas ima,
Jam tariant žodį „myliu“.
Suprantu, kas yra svarbiau:
Tai ne kalbos skambesys,
O tai, ką galime ja pasakyti.
Mano kalba puošiama žodžių gausa,
Ir ji išsiskiria lyg paveikslas,
Kabantis ant baltos muziejaus sienos
Mėnulio spalvos sidabro rėmelyje, –
Dažytas ryškiais saulės spinduliais,
Naudojant jūros vandenį
Popieriui sudrėkinti,
Išgautam iš žalių girių,
Kuriose šia kalba šnabžda tapytojo siela.
Jis manęs klausia: „Ir kaip tau taip sekasi?“
Sakau, juk tai mano gimtoji kalba!
Jis argumentuoja, kad visas pasaulis –
Mūsų gimtasis kraštas,
Tai kodėl mes negalime būti vienodi?
Bet juk todėl, kad galėtume
Vienas kitą mokyti –
Mokyti būti skirtingiems,
Kad turėtume priežastį būti artimi.
Todėl norėčiau, kad jis
Vis paslystų ant nosinių raidžių,
Kad kirtis lakstytų aplink jį,
Kaip jis laksto skiemenyse,
Kad jis išlaikytų ilguosius balsius
Tiek, kiek plaučiai leidžia, –
Kad išlaikytume vienas kitą.

Ką mato mėnulis

Žolėje guli du žmonės,
Jie stebi nakties dangų.
Akimis piešia tai, ką mato žvaigždėse.
Jei pažvelgtume į vienas kitą,
Ką matytume:
Žolę, žmones ar žvaigždes?
Tu užlipai į aukščiausią viršūnę,
Mėnulis, atrodė, rankomis paliečiamas.
Žiūrėk į jį ir klausk, ką jis mato:
Žolę, žmones ar žvaigždes?
Ir lauksiu, kol ištarsi, ko bijai labiau:
Aido ar atsakymo.


Kriauklių namas

Pilkas dangus temdo dieną
Ir smėlis mano plaukuose
Virpa nugara nuo šalto vėjo
Ir rankos dreba mąstant apie tave
Lyg prakeiksmas, lyg skęstu
Mėlynos tamsos gilumoje
Ratą, du ėjau pakrante
Kišenės pilnos ilgesio rastų
Jūros statytų kriauklinių namų
Darau duris, gal susitiksim viduje
O gal langas bus atidarytas
Ne, nieko namuose nėra
Kai nebijosiu žaibo ir griaustinio
Ir bangos pagaliau nurims
Pasemsiu jūros šaltą vandenį delne
Sudėsiu tavo nerimą ir liūdesį
Lūpomis surinksiu tavo laimės daleles
Ir ant skruosto sudėliosiu bučinius
Bet audra nuo jūros mane lydi
Vanduo pakyla, stumia vėl mane į smėlį
Viskas kaip ir nuo pradžių
Šį kartą smėlis akyse, bet man nerūpi
Jei nemačiau tavęs
Nieko įdomaus ir nematysiu


Rožiniai marškiniai 

Retai valgau desertą pusryčiams
Bet jei taip nutinka, naudoju mamos receptus
Tomis dienomis jais noriu pasidalinti su Tavimi
Tavo balsas nėra labai melodingas
Bet kai girdžiu, kaip groji gitara
Ir Tu dainuoji, prarandu save
Tada tenka ieškoti savęs nuotraukose
Kurios puošia mano kambario sienas
Ypač daili viena, kurią dabini Tu
Ir Tavo rožiniai marškiniai

Retai vaikščioju lauke žiemą
Man patinka vasaros saulė ir šiltas vėjas
Bet Tavo siluetas, apgaubtas balto sniego
Priminė, kodėl išmokau tapyti
Sniege paliktos Tavo rudų batų žymės
Ir skardus juokas
Tai – mano dažai
Bet neįmanoma atkartoti, kaip atrodai Tu
Ir Tavo rožiniai marškiniai

Paskutinė vasara su Tavimi
Ir paskutinės nuotraukos
Bet niekada nepaliksi mano minčių
Aš pasiilgsiu Tavęs 
Ir Tavo rožinių marškinių
Mergina žvelgia rimtai parėmusi veidą ranka

Viktorija Pučekaitė (11 kl.)

Mokytoja Regina Grubinskienė: „Viktorija dažniausiai rašo rimuotus ketureilių strofų eilėraščius, bet jai puikiai sekasi ir trumpo eilėraščio forma – haiku: ji geba užfiksuoti akimirką, o paskutine eilute nustebinti, sustabdyti skaitytoją. Kūriniuose ryškus patriotiškumas, gamtos vaizdų fiksavimas, žinoma, ir žmogaus išgyvenimai. Viktorija yra gimnazijos literatų būrelio ir Pasvalio literatų klubo „Užuovėja“ narė“.

Haiku

*
Kaip man nejauku –
Dangus atmerkė akis.
Tūkstančiai žiūri.

*
Virš mano galvos
Skraido aitvarai juodi.
O gal tik varnos?

*
Ištiesiu rankas.
Palaikysiu debesis.
Atrodo, sunkūs.

*
Kaip žydi žiedai!
Kaip žydi mano širdis!
Vasaros jausmai.

*
Bado piršteliais,
Tvinkčioja mano oda –
Myluoja šaltis.


*
Platųjį dangų
Žibantis kalavijas
Perskyrė pusiau.


Keturi trieiliai Lietuvai

*
Laisvės rankose
Dar vienas gyvenimas
Pakels tuoj sparnus.

*
Aidi iš laukų
Kalba kaip skambi daina.
Kartu dainuosiu.

*
Sidabro take
Susipynusios rankos.
Gyva Lietuva.

*
Trispalvė aukštai.
Brangios gimtinės lopšy
Supasi meilė.   


Mergina viena akimi žvelgia pro skylę klevo lape

DEIVINA VICKUTĖ (11 kl.)

„Deivina atsidavusi dviem hobiams: meninei fotografijai ir poezijai. Ji ypač mėgsta fotografuoti žmones. Rašo nerimuotus eilėraščius, kurie panašūs į miniatiūras. Ji sako, kad svarbiau mintis, jausmas, išgyvenimas, o ne teksto skambumas. Ji yra Pasvalio literatų klubo „Užuovėja“ narė, gyvena Joniškėlyje. Visai neseniai, gegužės mėnesį, išleista pirmoji Deivinos knyga – eilėraščių ir meninių fotografijų rinkinys „Beribė svajonė“. Knygos pratarmėje jaunoji autorė rašo: „Skaitykite ją kaip novelę, kuri turi pradžią ir pabaigą: nuo ramių vasaros vakarų, kai einu ten, kur galiu būti viena, iki ieškojimų kelio, kuriame tikiuosi surasti savo žingsnių prasmę. Tame kelyje – beribės svajonės ir meilės patirtys, gamtos grožis ir muzika…“ – mokytoja Regina Grubinskienė.

*
Norėčiau,
kad būtum mano vasara, 
nuotaikinga jos pradžia, 
kad užkluptum mane, 
kai bus veriančiai sunku: 
lyg saulė – 
po drebinančios audros, 
lyg šypsnys  –
po nuotaikos niūrios.

*
iš visų šimtų veidų 
mieste 
tavąjį vieną 
atsiminčiau 
tavosios akys
manąsias sustabdo 
ir visame veiksme 
iš visų šimtų veidų 
žvelgčiau,
kur esi tu

*
Tikiuosi,
kad tavo meilė man
bus tokia ryški
kaip pilnaties šviesa
šaltą žvaigždėtą naktį –
ji peršvies visus 
tamsiausius nakties langus.

*
Jis – 
tai tas vienintelis žmogus,
sugebėjęs įrodyti, 
kad šypsena 
ir šviesa mumyse
yra gražiausias 
mūsų turimas 
aksesuaras

*
Medžiai,
už kurių tolimais atstumais 
pabėga saulė,
medžiai, kurie pagrobia 
gražiausius vakaro saulėlydžius,
medžiai, kurie nusineša 
jūros mėlynumo padangę,
medžiai, kurie norėtų 
nusinešti ir mane.

*
Šios pievos
vėjo nešami 
pūkeliai saulėje
spinduliai 
priverčiantys akis
užsimerkti stipriau
nei bet kada –
ir tai viskas
kas priverčia 
mano širdį 
dainuoti garsiau

*
miško prieblandoj
pro aukštas 
svyruojančias pušis
nekantriai grūdasi, 
veržiasi kažkur
tolyje pašėlusiai 
klajojantys maži 
saulės spinduliai,
kurie manuose 
skruostuose 
nupiešė 
neužgęstančią šviesą

*
Gamta –
jos atpalaiduojanti 
žaluma,
vandens pliuškesys,
nenušlifuoti akmenėliai,
jų įvairovė –
visa tai
tiesiog stabdo, 
priverčia stabtelti
ir paskandinti akis giliau.

*
dieviškai jūrai
banguojant
aš atsigulsiu 
ant šalto smėlio
lauksiu sutemos
galiausiai ateis naktis
tuomet mano akys 
aklam danguj
pasiklys žvaigždėse
o mintys pasiners 
jūros ošime
Mergina žiūri kažkuo susidomėjusi aikštės fone

RUGILĖ PALIUKĖNAITĖ (11 kl.)

„Pradėjau rašyti pirmoje klasėje, prisijungusi prie gimnazijos literatų būrelio. Be poezijos, stiprią meilę puoselėju dailei. Neretai abu pomėgiai susisieja: iš poezijos gimsta paveikslas, iš tapyto kūrinio – eilėraštis“, – sako Rugilė.

„Abu pomėgius neseniai ji sujungė į pirmąją savo kūrybos knygą intriguojančiu pavadinimu „Žmogystos ir žiogai“ – joje ir piešiniai, ir eilėraščiai. Rugilė aktyviai dalyvauja konkursuose ir turi daug aukštų pasiekimų ir literatūrinės kūrybos, ir dailės srityje. Ji yra ir Pasvalio literatų klubo „Užuovėja“ narė“,  – pratęsė mokytoja Regina Grubinskienė.

JŪRAI


Smėlio dulkės šoka vėjy
Ir ausį kutena jūros šnabždesys.
– Štai, brangioji, vėl užėjo –
Užkamavo netikėtas ilgesys.

Sugrįžtu aš rytui patekėjus –
Į tave paleidžiu vizijas ir svajones.
Ir ilgai klajoju tarsi vėjas,
Pasinėrus į tėkmės nostalgiškas gelmes.

Gyvenu prisiminimais praeities,
Krykštauju it lengvabūdis, linksmas vaikas.
O pasklidus dvelksmui nelauktos nakties,
Priverti suprast, kaip greitai bėga laikas.

...Ir tamsioj vagystėj šviesulių
Jūros sėmiaus išminties...
Atiduodu viską, ką tiktai turiu,
Laukiu josios paslapties.
Ar tyli naktis, ar giedra diena –
Jūra kalba tarsi draugė artima.
Josios prieglobsty aš nelieku viena,
Ir mano širdį aplanko ramuma.


BIOINŽINERIJOS STUDENTAS

Bioinžinerijos studentas, genetikos žinovas,
Votsono ir Kriko sugėrovas,
Atsikėlė vėlyvą sekmadienio rytą,
Nusprendė pritaikyti teoriją, bičiulių sumanytą.

Balandžio DNR nukleotidų seka ištirta,
Instrumentas eksperimentui visai po ranka.
Tik kaltės jausmas mokslininkui užspaudė krūtinę:
O jei tai balandžio diena paskutinė?

Genetinė modifikacija dar nebuvo žmogaus atlikta,
Tačiau mokslininkas save įtikino – priežastis gana gera.
Kartojo sau: „Trūksta pinigų, butas – tikra landynė,
Prasiskinsiu, kaip bičiuliai kelią prasiskynė.“

Trapi balandžio gyvybė kabo ant siūlo,
Atsakomybė užgultų protą ir širdį tūlo.
Bet mokslininkui nebedrebėjo ranka, evoliucijos sutverta,
Pasąmonėj žybtelėjo laimėjimų didžiųjų lanka.

Pakėlė balandis pilkuosius nerimo sparnus,
Nežinojo, koks gyvenimas pasidarys kartus.
Studentas laisvai gyvybės formomis manipuliavo,
Kol jėgos gamtos jam kitokį likimą planavo.

Plunksnas pakeitė kailis, oranžinis, dėmėtas,
Išaugo kojų (žiogo ir žmogaus) kvartetas.
Balandis pavogė vabzdžio skaidrius sparnus,
Įsigijo liežuvį ilgą ir dantis, baltus ir aštrius.

Šypsena sužibo studento pailgam veide,
Bet iškart pakvipo keršto valanda aitria.
Gamtos jėgos nemėgo eksperimentų suktų,
Tad dabar viens į kitą žiūri balandžiai netgi du.


KĄ REIŠKIA BŪT LAISVAM?                             

Tą dieną pamačiau aš paukštę vasaros šviesoj,
Žavėjo jos galia skrieti drąsiai padangėj mėlynoj.
Svajojau tokia tapti, suprasti, kur mano problema:
Kodėl aš nesugebu skrajoti, klaidžioti laisva? 

 – Ei, ką reiškia būt laisvam? – aidėjo mano balsas su aistra.
Atsakymo nebuvo, kritau į pievą pasauliui svetima...
Staiga išdygo prieš mane: ilgas snapas, didingi jos sparnai...
Apakino tartum šviesa, pragydo ji balsu lengvai:

– Esu laisva! Keliauju tolimais keliais
Ir mėgaujuosi atrastais vaizdais.
Verčiu save ir nesėkmes, ir baimes pripažinti –
Savam gyvenime aš viską privalau patirti. 

Ir netikiu aš jokiu pažadėtu likimu.
Domiuosi tuo, kas pasirodo įdomu.
Savęs aš neriboju rėmais ar pastoviais namais –
Amžinai klajoju debesim, padangės sutvertais.

Manoji laisvė – tai vertybė, neįkainojama, amžina,
Neįtikėtina duotybė, brangiausia pasaulio dovana.
Būti laisvam – tai nesureikšminti savęs, mąstyt plačiai,
Priimti savo laikinumą ryžtingai, atvirai.

O jei rimčiau: atrasti savo laisvę labai sunku,
Tai it užburtas labirintas, kur išėjimai – tiktai du: 
Pirmas – tavo pasirinktas, antrasis – nutiestas kitų.
Bet laisvę savąją surasti kiekvienam svarbu.

Būk atviras ir galimybėms, ir sunkumams.
Gyvenimas – tai ne bereikšmiai patogumai.
Suprasi tai, ir laisvė pati tave atras...
Ką reiškia būt laisvam, pajusi pats.


KARAS UKRAINOJE

Pabūgau neapykantos nasrų,
Godžių rankų, kurios siekia ir naikina.
Tik griuvėsiai likę iš margų namų,
Kritę kūnai viltį įbaugina.

Ir nė rėkti, šaukti negali – 
Nutilę, it akimirksniu suakmenėję.
Žvilgsniai paklydę, pagalbai atviri –
Juos kaipmat išsklaidė vėjas.

Srūva upės, dega, bėga dienos,
Fronte vis dar nieko naujo...
Palikai it skruzdė vienas
Sustabdyti priešų pyktį sraują.


ŽIOGAS

Pažinojau aš žiogą Zigmo vardu,
Žygiavo išdidžiai ant kojų dviejų.
Žalut žalutėlis, akiniai ant akių,
Nusėtas taškų, įvairių marginių.
Zigmas kaimo žiogams pasakojo apie stoicizmą
Ir besitęsiantį vapsvų despotizmą.
Aiškino Čiurlionio darbų simbolizmą
Ir peikė šiuolaikinį optimizmą.

Žiogų akys stiklinės, išpūstos, sparnai nuleisti –
Zigmo nieks nesuprato, šokiruoti visi.
Mat kasdienių buitinių darbų apsupty
Jokia išmintis nesimaišė darbštuolių kely.


NETIKRAS GYVENIMAS ANT LENTYNOS

Saulė kepina ir augalus marina,
Kol žmonės geria šaltą itališką vyną.
Jie apsimeta nežinantys, nemato
Liūdno namų gyventojo – kaktuso aristokrato.

Jis budi pasirėmęs ant lentynos,
Pašonėj gausi dulkių šeimyna.
Trokšta aukštai augti kaip visi,
Tačiau ramybės neduoda kilmė atgrasi.

Didžiausia kaktuso Alberto problema
Plika akim lengvai pastebima:
Albertas kitoks nei aplinkiniai draugai,
Jo gyvenimas – vien apgaulė ir melai.

Augalui nereikia nei vandens, nei šviesos,
Fotosintezės nevykdė niekados.
Alberto gyvenimas visiškai netikras –
Nesibaigiantis absurdiškų abejonių ciklas.

MOTINA GAMTA

Įsisupus į klevo lapų paklodę, saulėgrąžų vainiku
Bėgi pasitikti vėjuotąjį rudenį, kol dar nevėlu.
Samanos ant rankų ir kojų, boružės ausy,
Prižadi Žemei rytojų, istoriją savą tęsi.

Priglaudi į glėbį spindulių, vadini visus vaikais,
Nutiesi takelį iš žolių ir pasaulio grožį išlaikai.
Prieglobstis, rūpestis, ramybė, atjauta –
Tai namai gyvybės, vienintelė Motina Gamta.

APGAULINGA

Vakaro šešėliai žaidžia ant veido,
Kiekvieną mostą Tavo atsargiai stebiu.
Ryškus žiedelis grakščiai nusileido
Pabalusioj vietoj prie kaklo, tarp pečių.

Atrodai džiaugsminga, kaip niekad guvi,
Taip puikiai sugebi šypseną įžiebt net many.
O gal ir klystu – žvilgsnio paslaptis atkakli,
Negaliu žinot – po ta kauke turbūt ir drebi.

Raiškiose akyse atsispindi saulėlydis,
Rūbai pritvinkę pavasario gaiva.
Galvoje klaidžioja keisčiausios idėjos,
Tačiau... argi jautiesi gyva?